منوی محصولات

شیرآلات


جکوزی


کابین دوش


روشویی کابینتی


توالت فرنگی


حوله خشک کن و رادیاتور


تماس با ما

تماس با ما

پیشنهاد ویژه

جکوزی آلباتروس


تلگرام حمام داغ 09029494913

اینستاگرام حمام داغ


اینستاگرام


اولین نکته ای که برای ایمنی وان اهمیت دارد طراحی کف وان است دقت کنید که کف وان نباید خیلی صیقلی و صاف باشد  زیرا هنگام ایستادن باعث سر خوردن میشود کف وان باید ناصاف و دارای شیارهایی باشد.

اگر برای افراد ناتوان و مسن وان تهیه میکنید حتما باید دستگیره داشته باشد.گاهی کارخانه سازنده روی دیواره سمت راست یا چپ یا گاهی روی هر دو دیواره دستگیره هایی از جنس استیل نصب میکند گاهی هم هنگام ساخت فضای کوچکی در روی دیواره ایجاد میکند تا از آن بتوان به جای دستگیره استفاده کرد برای افراد مسن و ناتوان و کودکان بهتر است از وان هایی با دیواره کوتاه استفاده نمائیم یا از وان هایی که در دارند.

دکتر فرزاد کارگر زاده متخصص ارتوپدی :

یکی از مهمترین مواردیکه در مورد استحمام فرزندان در وان باید مورد توجه قرار داد دمای آب است زیرا پوست کودکان بسیار حساس است و آب که شما احساس مسکنسد ولرم است ممکن است برای پوست دلبند شما بسیار داغ و سوزاننده باشد به همین منظور قبل از گذاشتن فرزنتان در آب حتما پشت ساعد خود را در آب قرار داده و دمای آن را بررسی کنید.نباید کودکی را  که هنوز بلد نیست بایستد یا راه برود را در وان قرار دهید زیرا ممکن است باعث خفگی شود.

فرزندتان را در وان به تنهایی رها نکنید هر زمان فرزندتان به حمام احتیاج داشت حتما کنار او بایستید به سر بودن وان خطر لیز خوردن کودک در آن توجه داشته باشید اگر سالمندی در منزل دارید حتما مراقب او در هنگام استحامام باشید زیرا سر خوردن سالمندان در حمام لیز بسیار شایع است و باعث شکستگی های خطرناک میشود.

وان های فایبر گلاس از وان های آکرلیک سبکترند و قیمت بسیار مناسبی دارند . ایراد وان های فایبر گلاس این است که زود تر از وان های دیگر جرم میگیرند و اگر خوب به آنها رسیدگی نشود رنگ آنها از سفید یخچالی به شیری مایل میشود

برای نظافت وان بهتر است ابتدا سطح وان را خیس کرده و با اسفنجی که با سرکه آغشته کرده اید آن را تمیز کنید در مرحله بعد کمی جوش شیرین روی آن بریزید و با اسفنج آن را پاک کنید و در پایان سطح وان را با آب بشوئید.

در حال حاضر وان های اکرلیک با کیفیت ترین وان های موجود در بازار به شمار می  آیند. این نوع وان ها به دلیل کیفیت بالای اکریلیک دیر تر از دیگر وان ها جرم میگیرند و در مدت زمان طولانی تری رنگشان تغییر میکند

ذرات نانوی به کار رفته در این وان ها اجازه جذب ذرات دیگر را نمیدهد به دلیل گرانی مواد آکریلیک  کارخانه ها برای پایین آوردن قیمت به ناچار از آکریلیک به ضخامت کم استفاده میکنند و از پشم شیشه برای ضخیم تر کردن دیواره ها استفاده میکنند قیمت وان ها بر حسب کشور سازنده و کارخانه و اندازه و شکل متفاوت است .